Dochází vám invence, čím podarovat novináře na tiskové konferenci, kterou pořádáte v rámci představení nových nápadů, sportovních klání, marketingových tahů? Novinářská žumpa se sice nehodí některým českým politikům v čele s prezidentem, ovšem v demokratické společnosti platí za hlídacího psa, který kolikrát nasazuje život, aby ochránil samotné občany i jejich názory. Proto by se s žurnalisty mělo komunikovat s patřičnou úctou a vážností. A tak tomu je i v případě prezentace vašich vizí, nových plánů i představení kupříkladu novátorských nápadů politické strany. Myslete i na reklamní předměty, jež budou opatřeny logem vaší strany, firmy, klubu, kroužku nebo sportovního týmu.
Propagační předměty splňují perfektní reklamní účel
Nejde o pouhé zviditelnění jména vaší společnosti či firmy, která se chce nenápadně zapsat do povědomí dalších lidí. Vždyť ne každému je na první pohled jasné, oč se v logu či názvu jedná. Využijte větší plochy, již mají mnohé propagační předměty, k tomu, abyste svou vizi více rozvinuli. Zápisníky, blogy, kalendáře mají dostatek místa k tomu, abyste na stránky šikovně vepsali pár motivů, mott či citátů. Na textilie – trička a čepice – se dají vyšít či sítotiskem vtipně zvýraznit motivační hesla například pro sportovní družstva.
Dárkové předměty s potiskem mohou korespondovat s celou marketingovou strategií
Nezapomeňte na ucelenou marketingovou koncepci, kdy své logo umístíte jak na vizitky, textil, papírové propagační dárkové předměty, tak i na banner na webu, letáčky atd. Pokud svou vizi nemáte dotaženou do konce, poraďte se s designéry a grafiky z reklamního studia. Poradí si s každou firemní strategií, již úspěšně rozvinou v koncept, který nezhyne, nýbrž postupně poroste směrem k rostoucímu počtu vašich příznivců, klientů, zákazníků a partnerů.