Udělat radost zaměstnancům a zároveň zviditelnit svou značku? Prodávat praktické reklamní předměty v podobě oblečení? Obě možnosti jsou zajímavými strategiemi jak rozšířit povědomí o firmě. Jak už to tak u oblečení bývá, základem je vždy kvalitní materiál. Jak to tedy udělat, aby byl výsledek opravdu povedený a udělal vám dobrou reklamu?
Nošení reklamního oblečení by nemělo být za trest
Některé produkty se snahou o vytvoření firemního designu jsou poměrně odstrašující. Příčinou je nezvládnutý výběr, kdy je zvolen nevhodný základ, který je navíc doplněn nepříliš povedeným designem. Kvalitní reklamní textil si žádá svůj čas a chvíli plánování. Je dobré zaměřit se i na detaily v podobě padnoucích střihů a kvalitních materiálů, protože díky tomu bude nošení takového oblečení radostí. Jestliže se jedná o textil určený pro zaměstnance, konzultujte s nimi výběr a zjistěte, jaká varianta se jim nejvíce zamlouvá.
Vyberte si kvalitní kusy
Reklamní trička jsou nejčastěji využívanou formou. Platí zde jednoduchá zásada. Vyberte co možná nejkvalitnější bavlnu s minimem příměsí. Pokud plánujete větší objednávku, nechte si poslat pár kousků na zkoušku, kterým později objednáte i potisk. Snadno tak vyzkoušíte více variant. Značka Lambeste zastupuje nabídku kvalitního textilu s certifikáty za rozumné ceny. Připraveny jsou i množstevní slevy pro větší odběratele.
Vymyslete si originální design
Elegantně působí reklamní polokošile doplněné o decentní provedení loga firmy, případně s vlastním sloganem. Hodí se pro konference a setkání prezentující vaši značku. Podobně fungují i reklamní mikiny, které jsou vhodnější do méně formálního prostředí. Volba designu hodně závisí na tom, v jakém sektoru podnikání se pohybujete a co chcete svou reklamou sdělit. Nebojte se svěřit návrh odborníkovi, který připraví několik možností, ze kterých si vyberete.