Uvažujete nad možnostmi prezentace Vaší společnosti? Jedním z logických kroků je jistě zhotovení reklamních tašek a dalších předmětů, kterými se budete prezentovat před svými obchodními partnery a zákazníky. Výběru dodavatele, který se postará o návrh, výrobu i dodání předmětů věnujte zvýšenou pozornost. V tomto článku jsme pro Vás sepsali, co všechno byste při hledání měli zvážit, abyste později nelitovali.
Výběru dodavatele reklamních tašek by mělo předcházet určení rozpočtu
Reklamní předměty spadají do komunikačního rozpočtu firmy a jeho tvorba může vycházet z více metod. Firmy často využívají metodu dostupnosti, kdy je rozpočet určen dle volných prostředků firmy. Mezi další způsoby tvorby se řadí metoda procenta z tržeb, cílů a úkolů nebo konkurenční parity.
Ať už se rozhodnete pro kteroukoliv ze zmíněných technik, nikdy byste neměli zapomínat na to, že reklamní předměty jsou mnohdy prvním krokem k oslovení zákazníka / obchodního partnera, proto by se na nich nemělo šetřit. Této kategorii byste rozhodně neměli dávat nejnižší prioritu, jelikož reklama je mnohdy klíčem k úspěchu.
Výrobce reklamních tašek a dalších předmětů by měl splňovat hned několik předpokladů
Jedním z nejdůležitějších parametrů, které budou mít podstatný vliv na Vaše rozhodnutí, bude nabízený sortiment, ale rozhodně by to neměl být jediný aspekt. Níže jsme pro Vás sepsali jednotlivé kategorie, na které byste se měli zaměřit.
Šířka nabídky je rozhodující z hlediska volby dodavatele pro dlouhodobou spolupráci
Možná je teď pro Vás aktuální jen koupě reklamních tašek, ale je vysoce pravděpodobné, že to nebudou jediné produkty, kterými se budete chtít v budoucnu prezentovat, proto se již nyní zajímejte o to, co všechno Vám může daný dodavatel nabídnout.
U jednotlivých produktů se zaměřte na jejich specifikaci. Podívejte se, z jakých materiálů jsou tašky vyrobeny, jaká je maximální nosnost a jestli je produkt dostupný ve více variantách.
Množstevní slevy dokážou ušetřit značnou část z rozpočtu
Dodavatelů je opravdu mnoho, a proto se zaměřte na ty, kteří nabízí množstevní slevy. Pokud již teď víte, že v budoucnu budete odebírat více reklamních předmětů, nebo objednávku s taškami zopakujete, je pro Vás výhodnější najít si takového dodavatele již nyní. Ušetříte tím spoustu peněz, ale rovněž i čas, který byste trávili hledáním nového dodavatele v budoucnu.
Možnost vytvoření motivů na míru
Zajímejte se o to, jestli je daný dodavatel schopný připravit produkt na míru s ohledem na Vaše požadavky. Konkrétně u tašky se zajímejte, jestli je k dispozici více materiálů, motivů, velikostí, barev atp. Vždy je dobré, pokud výrobce uznává individuální přístup a nepočítá s tím, že si každý odběratel vybere z nadefinované nabídky.
Sídlo dodavatele, způsob doručení
Na první pohled se to nemusí zdát až tak důležité, ale opak je pravdou. Pokud chcete mít jistotu, že vybrané zboží, vypadá stejně jako na fotkách, je dobré domluvit si schůzku a jednotlivé předměty si prohlédnout.
Pokud si přesto vyberete dodavatele z jiného města, trvejte na tom, aby Vám zaslal vzorek poštou před tím, než vytvoříte objednávku několikaset kusů. Rovněž si dopředu vyžádejte cenu za dopravu.
Nepodceňujte důležitost recenzí!
Vždy si čtěte recenze jiných zákazníků. Neomezujte se pouze na ty, které dodavatel sám zveřejnil na svém webu, ale přečtěte si i ty volně přístupné na internetu.
Tip: Přečtěte si zajímavosti o jedné z nejznámějších reklam, která v televizi běží již 15 let.
Zaměřte se také na podobu stránek, kterými se daný dodavatel prezentuje a způsob, jakým s Vámi komunikuje. Jistě není nejlepší nápad oslovit ke spolupráci člověka, jehož prezentace Vás nezaujala. Dá se předpokládat, že tak jako přistupuje ke své práci, bude řídit i zakázku pro Vás. Vždy si vyberte dodavatele, s jehož nápady i přístupem k práci se ztotožňujete. Podívejte se, jakých chyb se vyvarovat v případě, kdy budete plánovat novou reklamu.
Napadá Vás ještě jiný důležitý aspekt, který by měl být při výběru dodavatele zohledněn?