Každý, kdo podniká online a v minulých deseti letech nežil na jiné planetě, dobře ví, jak důležitá je optimalizace pro vyhledávače (SEO – Search Engine Optimisation). Pod tímto odborným názvem se skrývá mnoho aktivit, které vedou k jedinému cíli: dostat web co nejvýše ve výsledcích vyhledávání. Jenže ne každému se to daří.
Téměř každý majitel webu, blogu, e-shopu či online magazínu se nějakým způsobem snaží o SEO. Vymýšlí chytlavé nadpisy, v textu používá klíčová slova, platí si zpětné odkazy a tak dále. Střílet naslepo ovšem moc nemá smysl. Kdo chce dosáhnout reálných výsledků, měl by si nejdřív nechat zpracovat SEO audit.
Nejdřív musíte odhalit, kde jsou mezery
Analýza SEO pomůže odhalit silné a slabé stránky vašeho webu. Zhodnotí jej a zjistí, na jakých pozicích se umisťujete na různá klíčová slova. Vezme si na mušku technické i obsahové on-page faktory a také off-page záležitosti. Pomůže vám rovněž zjistit, o co je na webu největší zájem, protože právě to je pak vhodné umístit viditelně.
Aplikovat na všechny weby stejný postup by bylo špatné. Díky dobré analýze už je hračka sestavit SEO strategii, která přinese reálné výsledky.
SEO není záležitost na měsíc
Lidé se občas domnívají, že když svěří svůj web odborníkům, objeví se za měsíc na první pozici ve výsledcích vyhledávání. Takhle jednoduše to bohužel nefunguje. Chcete-li se dočkat reálných výsledků, musíte počítat spíš se 4 – 6 měsíci neustávající práce. Dobře provedené SEO ovšem garantuje dlouhodobé výsledky, takže pak na předních příčkách dlouho zůstanete. Trpělivost růže přináší…
Chcete i vy vědět, proč není váš web pro vyhledávače dostatečně přitažlivý? SEO audit vám napoví a odborníci vám pak mohou zjištěné nedostatky vylepšit. Obraťte se na zkušenou skupinu profesionálů SEO Consult, kteří pomáhali například firmám Nestlé či či Adidas.