K mému podnikání v oblasti auto-moto nepatří pouze řízení kolektivu zaměstnanců a delegování úkolů, nýbrž i vymýšlení různých marketingových strategií, díky kterým by se posléze zvýšil náš obchodní podíl. K pravidelným výdajům je samozřejmě třeba také začít pracovat i na pravidelných příjmech, které je musí pokrýt. K tomu je třeba především silná skupina zákazníků, která dá našemu zboží přednost před konkurencí. Abychom ale na konkurenčním poli mohli uspět, potřebujeme stimulovat i své marketingové procesy a tak jsem jednoho dne přišel s nápadem, že bychom si mohli jakožto firma nechat zhotovit reklamní propisky, kterými bychom mohli obdarovávat naše obchodní partnery a také zákazníky. Nápad se ujal, a jelikož ve firmě nemáme marketingové oddělení, zakázka na reklamní předměty šla ihned ke zhotovitelům. Úspěch na sebe navíc nenechal dlouho čekat. Naše tržby se začaly opravdu zvedat.
Psací potřeby na každém pracovním stole
Psací potřeby samozřejmě nesmí chybět na žádném pracovním stole, avšak se i tak stává, že mnohdy bohužel v nouzi největší nemohou mí podřízení či dokonce já, ani jednu píšící propisku či pero nalézt. Právě i z toho důvodu se mým zaměstnancům hodil vánoční dárek, který jsem jim věnoval a kterým byla celá sada psacích potřeb pro ně i jejich známé a rodinu. Jelikož se společnosti, která se zakázkou zabývala, povedlo na každou tužku či pero skvěle přenést naše firemní logo, o našich službách nyní ví mnohem více lidí, než tomu bylo například v loňském roce. Navíc nyní již psací potřeby nechybí na žádném pracovním stole, což považuji rovněž za velký úspěch.
Dárky na workshopech, firemních akcích i přednáškách
Dárky v podobě reklamních předmětů naše společnost rozdává při každé vhodné příležitosti. Dostane jej nejen zákazník, který u nás nakoupí, nýbrž i významný odběratel, zaměstnanec či zájemce o pracovní pozici v naší firmě. Snažíme se své reklamní předměty věnovat svým potencionálním klientům na různých workshopech, firemních akcích či je věnujeme svým věrným zaměstnancům například k narozeninám či svátku. Povědomí o naší obchodní značce tak jen vzkvétá a spokojenost je tak vždy na obou stranách.