PPC reklama: Neutrácejte zbytečně peníze za neefektivní marketing

Správně řešený marketing je základem úspěchu mnohých firem. I ta vaše má stoprocentně na propagaci různého charakteru v rámci rozpočtu vyčleněný jistý budget. Tyto peníze lze vložit do reklamy prakticky ve všech možných existujících mediálních prostředcích. Které jsou ty nejvhodnější? Rozhodně zapomeňte na tisk i televizi s rozhlasem. Mnohem efektivnější reklamní kampaň si lze nechat vytvořit na internetu. Jedná se o takzvanou PPC reklamu. Slyšíte o ní poprvé? Nevadí! V následujících řádcích vám ji přiblížíme a doporučíme i společnost nabízející spolehlivou správu kampaní.

PPC reklama jako běžná součást internetu

Pojem PPC je poměrně používaný a z hlediska lexikologie jde o zkratku z anglického sousloví Pay per Click. To se do češtiny volně překládá jako platba za klik. Jinak řečeno, vy zaplatíte pouze tehdy, když uživatel na reklamní pole klikne a na váš web se dostane. Může se přitom jednat jak o zmiňovaný banner, tak třeba i o klasický textový odkaz. Vy ušetříte čas i peníze. Platit za nezájem je přece jenom zbytečným luxusem.

Přesné cílení na skupiny lidí

Moderní PPC správa kampaní musí být řešena s ohledem na cílovou skupinu potenciálních zákazníků. Vy si stanovíte celkovou výši nákladů, které jste ochotni do propagace vašich služeb nebo zboží investovat. Vybrat byste si měli ze dvou nejznámějších reklamních systémů, jež jsou u nás využívány. Jedná se o AdWords a Sklik.

Vsaďte na odborníky

Pouštět se do sestavení PPC kampaně svépomocí by nebylo příliš uvážlivé. Může se vám totiž podařit proinvestovat spousty peněz zbytečně. Jinými slovy řečeno, správa PPC reklamy by měla být svěřena profesionálům. Naším tipem je společnost PPC Profits nabízející správu reklamy ve dvou již zmíněných systémech. Odborníci se vyznají ale také v remarketingu či real-time biddingu a nezapomenou ani na propagaci v rámci sociálních sítí.

Napsat komentář