Přednáška Martina Záklasníka na téma E.ON Lovebrand v prostorách VŠE

Martin Záklasník, předseda představenstva energetické společnosti E.ON, představil v pondělí 16. dubna na Fakultě mezinárodních vztahů před zaplněnou aulou studentům VŠE, dalším akademickým pracovníkům i absolventům v rámci bloku Světová ekonomika svou představu a vizi společnosti E.ON jako tzv. Lovebrand. Po úvodní přednášce následovala diskuze s přítomnými studenty na témata spojená nejen s toutu problematikou, ale i dalšími zajímavostmi z oblasti energetiky a ekonomiky.

Martin Záklasník studoval ekonomii na univerzitách v Praze a ve Vídni a naposledy působil jako vedoucí B2B marketingu a prodeje významným zákazníkům společnosti T-Mobile v Praze. Do roku 2008 pracoval na různých manažerských pozicích v Berlíně.

Hlavní aktivity energetické společnosti E.ON spočívají v České republice v prodeji a dodávkách elektřiny a plynu, především na jihu Čech, Moravy a Vysočině.  Společnost má v současné době necelých 1,5 milionu zákazníků a zaměstnává zhruba 2 400 lidí.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *