Reklamní předměty – proč jsou pro firmy stále zajímavé?

Ačkoliv v dnešním moderním světě plném technologií a internetu vládnou sociální média, rozhodně byste neměli zanevřít na klasickou marketingovou taktiku – reklamní předměty byly a stále jsou používány jako nákladově efektivní reklama.

Neustále na očích

Uznání značky znamená, že spotřebitelé dokážou okamžitě identifikovat vaši společnost a její produkty nebo služby, když zbystří vaše logo. Jako příklad můžeme uvést obchod s rychlým občerstvením McDonald’s – když lidé vidí žluté logo oblouku, okamžitě ví, jaký sortiment firma nabízí.

Váš dar propagačních předmětů zákazníkům pomůže při zapamatování a rozpoznání vašeho podnikání. To je jeden z klíčových důvodů pro distribuci reklamních předmětů. Studie ukazují, že spotřebitelé si propagační produkt uchovávají v průměru šest a půl měsíce. Zákazníci si budou vaše podnikání pamatovat ještě více, pokud jim darujete značkovou položku.

Chodící reklama

Reklama v televizi nebo billboardu zaujme oči prakticky okamžitě během několika sekund. Ale dárkové předměty jsou navíc používány po většinu času a jsou neustále na očích spotřebitele. Například, spotřebitelé budou nosit reklamní předměty v podobě módního designového trička. Tím tak zvýšíte expozici vaší firmy.

I z mála můžete vytvořit hodně

Mnoho malých podniků může jen snít o ohromující reklamní kampani velkého rozsahu, šířící se po celých divergentních médiích. I když jim to finance neumožní, mohou však stále dosáhnout svých marketingových cílů pomocí kampaně propagačních produktů s nízkými náklady. Nejefektivnější reklamou je reklama pomocí hrnků s logem firmy.

Představení firmy pomocí reklamy

Základními reklamními předměty jsou vizitky, ty představí vaši společnost a její produkty spotřebitelům. Ale vaše další propagační produkty fungují také víceméně stejným způsobem, ale s lepšími výsledky. Při distribuci vašich dárkových předmětů, které se týkají vašeho podnikání a průmyslu, skutečně představujete svůj podnik potenciálním spotřebitelům. Propagační předměty mohou mít také kontaktní informace stejně tak jako vizitky. Dárkové předměty mají vaše firemní logo, obrázky a slogan zobrazující vaše obchodní sdělení.

Hmatatelný značkový produkt tak funguje jako užitečná vizitka, kterou mohou spotřebitelé denně používat.

Napsat komentář